Blog
Yeni Dünyada Pazarlamaya Yeni Bir Bakışla Yaklaşmak
- 2 Ekim 2020
- Yayınlayan: editor
- Kategori: Kurs
Yorum yapılmamış
Benzersiz Satış Önermeniz (USP) neydi? Değişen Tüketim alışkanlıkları ve tüketici davranışları doğrultusunda hala anlamlı mı, değilse ne olmalı? Rakiplerinizden farkınız ne? Tüketici neden sizin ürününüzü/hizmetinizi alsın? Değişen dünyaya nasıl uyum sağlayacak ve neleri değiştirecek, farklılaştıracaksınız? Bunları tanımlamanın yolları nedir? Hedef kitlenizi ne kadar tanıyorsunuz? Yeniden tanımlasanız nasıl farklılaştırırdınız? Gerçekten çalışmak istediğiniz müşterileri nasıl kendinize çekeceksiniz? Sadakat merdiveni basamaklarından nasıl geçirecek ve
sizin fanatiğiniz haline dönüştüreceksiniz?
Bir cevap yazın Cevabı iptal et
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.