Açıklama
- Dijital Pazarlama ve Reklamcılık Gücünü Nereden Alıyor?
- İnternetin getirdiği değerli fırsatlar nelerdir?
- İnternet ile gelen bilgi ve fırsat nasıl kazanca dönüştürülür?
- Geleneksel – Online Pazarlama Etkileşimi Nasıl sağlanır?
- Dijital Pazarlama İle Hangi Stratejik Hedeflere Ulaşılabilir?
- Dijital pazarlama geleneksel pazarlamanın yerini alabilir mi?
- Nasıl daha fazla müşteri bulabilirim?
- Dijital platformda firma / marka bilinirliği nasıl artırılır?
- Yurtdışı pazar araştırması / e-ihracat nasıl yapabilirim?
- Dijital Pazarlama Temel Unsurları Nelerdir?
- Dijital Pazarlamanın Yol Haritası
- Google Arama Reklamları
- Banner ve Video Reklamlar
- SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
- SEO mu, Google Adwords mü?
- Sosyal Medya Reklamları
- E-mail Marketing
- Dijital Pazarlamanın Getirisi Nasıl Ölçülür?
- Neyi, Nasıl ölçmeli? Ölçüm Verileri Nasıl İşime Yarar?
- Dönüşüm Takibi ve Maliyet Optimizasyonu
- Başarılı Dijital Pazarlama Hikayeleri
- Ticarette dijital fırsatların keşfedilmesini sağlamak,
- İnternet reklamlarının optimizasyonu ve ölçümlemesinin nasıl yapılacağı hakkında gerekli bilgi ve tecrübelerin aktarılması,
- İnternetten nasıl yeni müşterilerkazanılacağının aktarılması,
- İnternet reklamı kullanan firma sahiplerinin reklam maliyetleri azaltması, yatırım getirilerini ölçebilmesi ve pazarlama çalışanlarını yönetebilmesi/denetleyebilmesini sağlamak,
- Firma sahipleri ve çalışanların bütünleşik dijital pazarlama iletişimini keşfetmesi
Eğitime Kimler Katılmalı
- Ticarette dijital fırsatları keşfetmek,
- Pazarlama, reklam ve ajans maliyetlerini azaltmak,
- Kendi internet reklamlarınızı profesyonelce yönetmek,
- Dijital pazarlama çalışanlarını yönetmeyi / denetlemeyi öğrenmek,
- Web sitesini SEO ve Google Adwords için güçlendirmek,
- Dijital alanda başarılı olmayı hedefleyen,
- Kendi bünyesinde Dijital Pazarlama Ekibi kurmak isteyen,
- Girişimciler, firma sahipleri, iş geliştirme, satış, e-ticaret ve pazarlama yöneticileri / uzmanları
Yılmaz YAMAN
“Nihat KILIÇ’la çalışmak, bana sadece projeyi başarıyla sonuçlandırmayı sağlamadı; beraberinde yeni şeyler de öğrenmemi ve yaptığım işe başka bir yönden de bakabilmenin önünü açtı.”
Alper Balibeyoğlu
“Ramazan Kampanyamız için yapmış olduğumuz dijital medya satın alma sürecimizdeki profesyonel ve titiz tavrınız için teşekkür ederiz.”
Eğitmen: Nihat KILIÇ Hakkında
- 2004’te VizyonMedya dijital ajansını kurdu.
- 100’lerce web tasarım ve interaktif uygulamayı hayata geçirdi.
- 2007’de Türkiye’de Google Qualified Professional sertifikası alan ilk 3 kişiden biri oldu.
- Yüzlerce SEM / SEO Projelerini yönetti.
- 2009‘da ve sonrasında birçok yarışmada ödüller aldı.
- 2011’de eğitim için İngiltere’ye gitti.
- İstanbul’a dönünce Pazarlama İletişimi yüksek lisansını tamamladı.
- 2014’te özel davetle Google İrlanda ofisine gitti.
- 2013’ten bu yana danışmanlık, seminer ve eğitimler vermektedir.
- Campaign Türkiye’de ve birçok mecrada yayınları yer aldı.
- Nihat KILIÇ Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, Google Arama ağı, Banner Reklamları, E-ticaret ve Youtube kampanya stratejileri, reklamlarının hazırlanması, optimizasyonu, ölçümlemesi ve maliyetleri azaltılması konusunda her sektör ve bütçeye hitap edecek bilgi ve deneyime sahiptir.
13 Şubat 2019 Saat 14:00 – 17:00
Kontenjan ile sınırlı!
Erken Kayıt Fırsatını Kaçırmayın.
Cumhuriyet Cad. No:46 Boğaziçi Plaza Kat:5 Üsküdar / İstanbul
Kendi yerinizde ve farklı tarihlerde eğitim talebiniz için lütfen bize ulaşın.
Hediyeler:
150 TL değerinde Google Adwords reklam kuponu
Ücretsiz Google Adwords hesap incelemesi
Diğer eğitimlerde %10 indirim
Dijital Kampüs seminerlerine ücretsiz katılım