Açıklama
Satışta Müzakere ve İkna
İnsanlar, bizim söylediklerimizle değil, kendi içlerindeki sesle ikna olur!
Satış, genellikle etkileyici sunum ve taktiksel yaklaşımlarla ilişkilendirilse de aslında iki taraflı psikolojik bir
süreçtir.
Bu eğitimi tamamlayan katılımcılar;
• Satışta kendilerini destekleyecek olan kişisel özelliklerini bilir ve etkili şekilde kullanır.
• Satış öncesi hazırlığını, sunumunu, iletişimini müşteri beklentisine göre uyarlar.
• Agresif ve dominant tutum yerine müşteriyi önemseyen, anlayan, çözüm sunan iş ortağı rolünü sergiler
ve güven yaratır.
• Bulundukları sektörde sıklıkla yaşanabilecek
Eğitim içeriği:
Gelişime açık yönlerimizi güçlendirmek için ulaşılabilir hedefler belirlemek
Motivasyon kaynaklarınızı keşfetmek
Satış öncesi masa başı hazırlık (SWOT)
Satışa kişisel hazırlık (görünüm, zihinsel hazırlık-simülasyon, beden dili, yaklaşım, stres yönetimi)
Sunumumuzu müşteri profiline uyarlamak
Doğru iletişimle güven ilişkisi oluşturmak
• Etkin dinleme
• Etkili soru sorma (varsayımları fark ettirme, merak uyandırma)
• Müşterinin dilini konuşarak ikna etme
• Empati kurma
• İhtiyaç analizi (satış fırsatlarını yakalama)
Üst seviye satış becerilerini kullanmak
• Deneyim yaratma, anlam inşa etme
• Hikâyeleştirmenin gücünden yaralanma
• Müzakere ve kazan-kazan sonuçları yaratma
İtiraz ve direnç karşısında etkili tutum
Müşterinin çözüm ortağı pozisyonunda kalmak
Satış kapama aşamasında dikkat edilmesi gerekenler
Sınıf eğitimi süresi: 2 gün
Online eğitim süresi: 10 saat
Henüz hiç yorum yapılmamış.