Açıklama
Eğitime Kimler Katılmalı
- Ben İşin başında olmayınca hiç bir şey yolunda gitmiyor, !!!
- Çalışanlardan , Ekiplerimden hiç memnun değilim..!!.
- 7 x 24 Çalışıyorum , hiç bir işe yetişemiyorum !
- Çocuklar hazır değil , bırakamıyorum !
- Büyüyoruz , işleri artık kontrol edemiyorum !
- Satışlar güzel ama hala Kar yok !
- İşini büyütmek istiyorum ama nasıl ?
- Ortağımla çok farklı yerlere bakıyoruz, ben büyüyelim diyorum,
o ne gerek var diyor ! - Aileme/Babama hala kendimi ispat etmekle uğraşıyorum…
Neden Patronlar Akademisi’ne katılmalısınız?
İşletme sahipleri, genellikle müşterilerine sunacakları ürün ve hizmet içeriği ile ilgili üst seviyede uzmanlık sahibidirler. Ancak işletmenin başarılı bir şekilde yönetilmesini ve büyümesini sağlayacak strateji oluşturma, pazarlama, satış, finansal okuryazarlık, nakit akışı ve yönetimi gibi konularda da uzmanlaşmaları fark yaratan ve sürekli büyüyen bir işletmenin sahibi olabilmeleri için önemlidir.
Bu nedenle, Patronlar Akademisi, işletme sahiplerinin yeni çağa uygun işletme dinamiklerini öğrenmelerinin yanı sıra, kendi işletmelerine özel çözümlerin üretilmesini ve uygulamaya alınmasını sağlayan bir grup koçluğu programı olarak tasarlanmıştır.
Patronlar Akademisi Programı, tüm dünyada on binlerce işletme sahibinin hedeflerine ulaşması için önerilen en etkili programlarımızdan biridir.
8 Eğitim seansı ve 8 Uygulama Takip seansı olarak planlanmıştır. Konu içerikleri ve detayları aşağıda sayfalarda olan toplam 18 saatlik işletme eğitim ve koçluk programına katılacaksınız.
Haftada 2 saatinizi ayırarak, işleme bilgilerinizi değişen ticari koşulların gerekliliklerine göre güncelleyip, öğreneceğiniz bilgileri uygulama çalışmalarıyla ve edineceğiniz yeni bakış açılarıyla işletmenizi çok daha etkin ve verimli yönetmeye başlayacaksınız.
EĞİTİM İÇERİĞİ
Her şey Hayal ile başlar. Bu işinize başlarken hayaliniz neydi? Hala ona ulaşabilecek yollar bulabilir misiniz? Yoksa yeni bir hayal yaratma zamanı mı?
Kendi ‘NEDEN’inizi tanımlayabilmeniz, zor zamanlarda KUTUP YILDIZINIZ olur ve size yön gösterir. Bu eğitimde kendi ‘kutup yıldızı’nızı yani vizyonunuzu yazmayı, ve ona hizmet edecek şekilde iş ve sosyal hayatınızı şekillendirmenin yöntemlerini öğreneceksiniz. Hayallerinizi nasıl net hedeflere dönüştüreceksiniz ve nasıl planlayacaksınız? Şirketinizin vizyon, misyon cümleleri, kültür değerlerini nasıl tanımlayacaksınız? Sorularının cevabını bu oturumda öğreneceksiniz
Bir işletme sahibinin mutlak hakimiyetinde olması gereken öncelikli konu rakamlarıdır. İşinizi yönetmek için ‘Gösterge Paneli’nizi nasıl oluşturursunuz?
Finans, Bütçeleme ve Nakit Akışı konularını ele alacağımız bu seminerde, hedefleri netleştirmek, bütçe ve planlama yapmanın pratik yolunu, şirket rakamlarına hakim olmanın faydalarını, mali tabloların nasıl okunacağını, Temel Performans Göstergelerinin (KPI) neler olabileceğini, başlama noktanızı hesaplamayı, nakit akışı tablosu yapmayı, hedef / bütçelemenin takibini ve tüm bunların sonuçlarımıza etkisini öğrenip, İş dünyasının ortak dilini kullanırken daha rahat olacaksınız… Rakamlarınızı okuma, anlama ve yönetme konusunda bilgilerinizi güncelleyeceksiniz.
Pazarlamaya ve satışa bakış açınızı değiştirecek 5 adım formülü üzerinde çalışarak nasıl düzenli nakit akışı sağlarsınız, nasıl etkili bir pazarlama kampanyası oluşturursunuz öğreneceksiniz.
İdeal müşterinizi nasıl tanımlarsınız? Pazarlamayı masraf olmaktan çıkarıp
yatırıma dönüştürmek için size uygun stratejileri nasıl belirlersiniz,
test etme ve ölçme seçenekleri nelerdir?
Benzersiz Satış Önermeniz (USP) neydi? Değişen Tüketim alışkanlıkları ve tüketici davranışları doğrultusunda hala anlamlı mı, değilse ne olmalı? Rakiplerinizden farkınız ne? Tüketici neden sizin ürününüzü/hizmetinizi alsın? Değişen dünyaya nasıl uyum sağlayacak ve neleri değiştirecek, farklılaştıracaksınız? Bunları tanımlamanın yolları nedir? Hedef kitlenizi ne kadar tanıyorsunuz? Yeniden tanımlasanız nasıl farklılaştırırdınız? Gerçekten çalışmak istediğiniz müşterileri nasıl kendinize çekeceksiniz? Sadakat merdiveni basamaklarından nasıl geçirecek ve
sizin fanatiğiniz haline dönüştüreceksiniz?
Dünyanın en pratik davranış profili analizlerinden biri olan DISC’in temel tanımlarını öğrenmek, kendinize ve ilişkilerinize bambaşka bir perspektiften bakmanızı sağlayacak. Bu oturumda ayrıca kriz döneminde farklı DISC profillerinin farklılaşan davranışlarını anlamanız, ekiplerinizdeki kişilerin farklılıklarına göre yönetmenizi sağlayacak. Ekiplerinize alacağınız kişileri seçerken DISC’i nasıl kullanacağınızı öğrenerek, en doğru kişileri bir araya getirip şampiyon olmak için ’A TAKIMI’nızı kurup, başarıya beraber yürüyeceğiniz bir ekibe sahip olabilmenin yollarını konuşacağız.
* Opsiyonel olarak isteyen katılımcılar, kendilerinin DISC profil analizini yaptırmak için, DISC testine katılabilir ve kendilerine ait özel rapor alabilir.
-Test ve rapor 300 TL/ kişi ;
– Test, rapor ve birebir rapor yorumlama seansı 550 TL/kişi
Bu konuda talep ayrıca alınacaktır. Dijital Kampüs katılımcılarına özel fiyattır.
Bu oturumda satışın psikolojisini anlayıp, satışla ilgili inançlarınızı keşfedeceksiniz. Farklı satış insanı tiplerini, eski ve yeni satış yaklaşımlarını, soru hunisini, performans bazlı satış sistemi oluşturmayı, itirazları nasıl karşılayacağınızı, farklı satın alma tercihleri olan kişileri nasıl anlayacağınızı ve onlarla nasıl etkili iletişim kurabileceğinizi öğreneceksiniz.
Hızla dijitalleşen pazarlama ve iletişim dünyasında işletmenizin dijital ayak izini oluşturmak, sosyal medyanın dinamiklerini ve kurallarını anlamakla başlar. Müşterilerinizin neredeyse hepsinin en az bir sosyal medya hesabı var. O zaman siz de orada olmalısınız, ama nasıl? Kendiniz için en etkin stratejiyi belirlemek için sosyal medyayı kullanmanın adımlarını öğreneceğiniz bu oturumda Linked-in, facebook, Instagram, twitter gibi kanaların kullanımları konularında temel bilgiler edinmenin yanında, sosyal medya planınızı nasıl oluşturacağınız konusunda yol haritanızı hazırlamanın adımlarını öğreneceksiniz.
Artık bir işletme sahibi olarak değişen yeni ticari dünyanın oyun kurallarını öğrendiniz!
Kriz döneminde hayatta kalmanın ötesinde krizden büyüyerek çıkmak için 90 günü planlama zamanı!
Doğada olduğu gibi ekonomi ve iş dünyasında da 90 günlük döngüler vardır. İşletmenizle önümüzdeki 90 gün içerisinde neler başaracağınızı planlamak, işinizi değiştirmek, dönüştürmek ve büyütmek için atacağınız en önemli adımdır. Bu oturumda işletmenize yukarıdan bakıp, önümüzdeki 90 gün boyunca nelere odaklanacağınızı ve neleri sonuçlandıracağınızı birlikte konuşacağız ve elinizde hafta hafta neler yapacağınızın bir planı ileYENİ DÜNYAYAYA HAZIR PATRONLAR AKADEMİSİ’nden mezun olacaksınız.
- Her ders sonunda öğrenilenleri uygulamayı teşvik etmek için ödevler verilecektir. Bir sonraki hafta, katılımcıların çalışmaları üzerinden konuşularak uygulama örnekleri üzerinden geçilecek ve soru cevaplarla ders pekiştirilecektir.
- Bunun yanında, katılımcılardan oluşan bir whatsapp grubu altında, hafta içinde o haftanın konusuyla ilgili görüş alışverişinde bulunma platformu oluşturulacaktır.
- Ayrıca bu süreçte en az iki işletme kitabının okunması ve kitaptan edinilen çıkarımların her takip seansında paylaşılması da öğrenmenin boyutunu derinleşirmek adına programa eklenmiştir.

8 eğitim ve 8 uygulama seanslarını tamamlayanlara Dijital Kampüs ‘Yeni Dünyaya Hazır Patronlar Akademisi’ Katılım Sertifikası verilecektir.
12 Ekim’den itibaren her Pazartesi saat 17:00-19:00
16 Haftalık Program Katılım Bedeli için bize ulaşınız.
Peşin/Tek Çekim, Taksitli ödeme seçenekleri vardır.
YORUMLAR

“Ticarette kesinlikle bir koçunun olması gerekiyor.
Hayal kuruyoruz hayallerimizi de gerçekleştiriyoruz.”

“ Zamanımızı daha verimli kullanmaya başladık.
Bir bütçe oluşturduk. Şirketimizin varlığını sürdürmek için gerekli satış miktarını şu an ay ay biliyoruz”

“Müşterilerimize nasıl ulaşmalıyız, onlarla konuşurken nasıl sorular sormalıyız, ne tür pazarlama kanallarını kullanmalıyız ? ActionCOACH bize bunları sistematik hale getirmemizi sağladı. ”

“Bir işletme kurmak ve bu iş hakkında her şeyi bilmek neredeyse imkansız.
ActionCOACH size bir işletmeyi nasıl yönetmeniz gerektiğini öğretiyor.”

“İşlerimizi 3 katına kadar büyüttük. İşletme koçluğu almayan ve kendini yenilemeyen firmalar ne yazık ki bir yerde durmak zorunda.”

“Önceden bir hedefimiz, vizyonumuz yoktu. Actioncoach planlama yapmamızı sağladı.
Her işletmenin bir actioncoach’a ihtiyacı var çünkü işletmeler genelde hedefsiz, plansız çalışıyorlar.
Dışarıdan bir gözle bakılması gerekiyor.”