Açıklama
Dijital Pazarlama Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi
- Google Adwords, Sosyal Medya vb.
- Dijital pazarlama çalışmaları için
- Talep formu doldurma,
- İletişim sayfası ziyaret,
- Sepete ekleme, sipariş vb.
- Dönüşümlerin artması için
- Dönüşüm takibi kurulum
- Stratejik reklam danışmanlık
- Bir domain için, tek seferlik
Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi Alt Başlıklar
- Google Arama Ağı Reklamları
- Google Görüntülü Ağ Reklamları
- Yeniden Pazarlama (Remarketing)
- Youtube Reklamları
- SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
- Sosyal Medya Reklamları
- Dönüşüm ve Maliyet Optimizasyonu
Tek bir reklam kanalına (Örn. Google Arama reklamlarına) takılı kalmayın. Herkese, onların tercih ettiği reklam kanalından ulaşın.
Görüntülü reklamlar / banner reklamları ile potansiyel müşterilerinizin mesajınızı okumalarını, markanızla bağlantı kurmalarını ve ürününüzü satın almalarını kolaylaştırın.
Genel olarak bu eğitimin amacı;
- Google Adwords reklamlarının optimizasyonu ve ölçümlemesinin nasıl yapılacağı hakkında gerekli bilgi ve tecrübelerin aktarılması,
- Ticarette dijital fırsatların keşfedilmesini sağlamak,
- İnternetten nasıl yeni müşterilerkazanılacağının aktarılması,
- İnternet reklamı kullanan firma sahiplerinin reklam maliyetleri azaltması, yatırım getirilerini ölçebilmesi ve pazarlama çalışanlarını yönetebilmesi/denetleyebilmesini sağlamak,
- Firma sahipleri ve çalışanların bütünleşik dijital pazarlama iletişimini keşfetmesi
Eğitime Kimler Katılmalı
- Ticarette dijital fırsatları keşfetmek,
- Pazarlama, reklam ve ajans maliyetlerini azaltmak,
- Kendi internet reklamlarınızı profesyonelce yönetmek,
- Dijital pazarlama çalışanlarını yönetmeyi / denetlemeyi öğrenmek,
- Web sitesini SEO ve Google Adwords için güçlendirmek,
- Dijital alanda başarılı olmayı hedefleyen,
- Kendi bünyesinde Dijital Pazarlama Ekibi kurmak isteyen,
- Girişimciler, firma sahipleri, iş geliştirme, satış, e-ticaret ve pazarlama yöneticileri / uzmanları
Görüntülü Reklam Ağı modelini marka bilinirliğini artırmak isteyen, yeni müşteri erişimi, daha uygun tıklama başına maliyet (TBM) isteyen işletmeler kullanabilir.
Görüntülü reklam ağı, dönüşüm gerçekleşmesinde etkili bir yöntemdir.
Sonuç olarak; satın alma işlemleri sadece Arama Ağı reklam modeline göre çok daha hızlı olacaktır.
Eğitmen: Nihat KILIÇ Hakkında
- 2004’te VizyonMedya dijital ajansını kurdu.
- 100’lerce web tasarım ve interaktif uygulamayı hayata geçirdi.
- 2007’de Türkiye’de Google Qualified Professional sertifikası alan ilk 3 kişiden biri oldu.
- Yüzlerce SEM / SEO Projelerini yönetti.
- 2009‘da ve sonrasında birçok yarışmada ödüller aldı.
- 2011’de eğitim için İngiltere’ye gitti.
- İstanbul’a dönünce Pazarlama İletişimi yüksek lisansını tamamladı.
- 2014’te özel davetle Google İrlanda ofisine gitti.
- Kasım 2014’te Campaign Türkiye’de bir yayını yer aldı.
- 2013’ten bu yana danışmanlık, seminer ve eğitimler vermektedir.
- Google Arama ağı, GDN, Alışveriş, Gmail ve Youtube kampanya stratejileri, reklamlarının hazırlanması, optimizasyonu, ölçümlemesi ve maliyetleri azaltılması konusunda her sektör ve bütçeye hitap edecek bilgi ve deneyime sahiptir.
Avrupa yakası ve Anadolu yakasında etkinlikler düzenlenmektedir. Bulunduğunuz yere en uygun eğitim yeri için lütfen bize ulaşın.
Dijital Kampüs size öğretmeyi garanti ediyor! Aldığınız Google AdWords eğitiminden sonra bilgilerinizin eksik kaldığını hissederseniz veya pekiştirmek isterseniz bir sonraki aynı eğitime katılabilirsiniz.
Hediyeler:
150 TL değerinde Google Ads reklam kuponu
Diğer eğitimlerde %10 indirim
Dijital Kampüs seminerlerine ücretsiz katılım
*Opsiyonel hizmet başlıklarını ifade eder.