İhracat Odaklı Dijital Pazarlama Projesi
Meeting date
10 Şubat 2021 21:12
Tarayıcı İle Giriş
Zoom Uygulaması İle Giriş
İhracat Odaklı Dijital Pazarlama Projesi
Günümüz şartlarında pazarlamanın dijital alana doğru kayması, firmaların dijital mecralarda tanıtım ve pazarlama stratejisini iyi oluşturması gerekliliğini kaçınılmaz hale getirmiştir.
Global rekabet içerisinde firmaların kendi kapasitelerini ve taşıdıkları potansiyeli müşterilerine ve hedef kitlelerine en doğru şekilde yansıtabilmeleri için dijital varlıklarının değerlendirilmesi, yeni dijital varlıklar edinmeleri için ihtiyaç duydukları yol haritasına sahip olmaları büyük önem taşımaktadır.
Firmaların genel ihtiyacı olarak öne çıkan bu konuda öncelikle ihracat ve dijital pazarlama genel seviye tespiti, üye bazında check-up ile ihtiyaçlarının belirlenmesi, kümelenme / yoğunluk haritası ve hedefleri doğrultusunda aksiyon planlarının oluşturulması amaçlanmaktadır.
Proje kapsamında yer alan faaliyetler
İhtiyaç Analizi: Projenin ilk aşaması olarak İhtiyaç Analizi faaliyeti kapsamında katılımcı firmaların ihracat yönünden durum değerlendirilmesi, uluslararası pazar bilgisi, satış, pazarlama, tanıtım ve ihracat süreçleri gibi alanlarda yaşadıkları ortak sorunların belirlenmesine yönelik kapsamlı rapor hazırlanmaktadır.
Eğitim ve Danışmanlık Programları: Proje kapsamında; firmaların ihracat kapasitesinin artırılması, kurumsallaşma ve markalaşma sürecinin desteklenmesi gibi firmaları ihracat hedefleri doğrultusunda güçlendirecek konularda eğitim ve danışmanlık verilmektedir.
İhracat ve B2B Odaklı Dijital Tanıtım ve Pazarlama Eğitimi
- Ticarette Dijital Fırsatlar
- Online platformlarda pazarlama / satış stratejileri
- Online - Online pazarlama İlişkisi
- Google Arama ağı, Google görüntülü ağ, Remarketing reklamları,
- Facebook ve Instagram reklamları,
- Bütünleşik dijital pazarlama kampanya stratejileri,
- Sosyal Medya yönetimi için araçlar, stratejiler, püf noktalar
- SEO – Arama motoru optimizasyonu
- Ölçümleme, Ticari getiri / Dönüşüm Takibi,