İhracat Odaklı Dijital Pazarlama Projesi

Meeting date 10 Şubat 2021 21:12
Join in browser Join in zoom app
İhracat Odaklı Dijital Pazarlama Projesi Günümüz şartlarında pazarlamanın dijital alana doğru kayması, firmaların dijital mecralarda tanıtım ve pazarlama stratejisini iyi oluşturması gerekliliğini kaçınılmaz hale getirmiştir. Global rekabet içerisinde firmaların kendi kapasitelerini ve taşıdıkları potansiyeli müşterilerine ve hedef kitlelerine en doğru şekilde yansıtabilmeleri için dijital varlıklarının değerlendirilmesi, yeni dijital varlıklar edinmeleri için ihtiyaç duydukları yol haritasına sahip olmaları büyük önem taşımaktadır. Firmaların genel ihtiyacı olarak öne çıkan bu konuda öncelikle ihracat ve dijital pazarlama genel seviye tespiti, üye bazında check-up ile ihtiyaçlarının belirlenmesi, kümelenme / yoğunluk haritası ve hedefleri doğrultusunda aksiyon planlarının oluşturulması amaçlanmaktadır. Proje kapsamında yer alan faaliyetler İhtiyaç Analizi: Projenin ilk aşaması olarak İhtiyaç Analizi faaliyeti kapsamında katılımcı firmaların ihracat yönünden durum değerlendirilmesi, uluslararası pazar bilgisi, satış, pazarlama, tanıtım ve ihracat süreçleri gibi alanlarda yaşadıkları ortak sorunların belirlenmesine yönelik kapsamlı rapor hazırlanmaktadır. Eğitim ve Danışmanlık Programları: Proje kapsamında; firmaların ihracat kapasitesinin artırılması, kurumsallaşma ve markalaşma sürecinin desteklenmesi  gibi firmaları ihracat hedefleri doğrultusunda güçlendirecek konularda eğitim ve danışmanlık verilmektedir. İhracat ve B2B Odaklı Dijital Tanıtım ve Pazarlama Eğitimi
  • Ticarette Dijital Fırsatlar
  • Online platformlarda pazarlama / satış stratejileri
  • Online - Online pazarlama İlişkisi
  • Google Arama ağı, Google görüntülü ağ, Remarketing reklamları,
  • Facebook ve Instagram reklamları,
  • Bütünleşik dijital pazarlama kampanya stratejileri,
  • Sosyal Medya yönetimi için araçlar, stratejiler, püf noktalar
  • SEO – Arama motoru optimizasyonu
  • Ölçümleme, Ticari getiri / Dönüşüm Takibi,
Firmaların Dijital Varlıklarının Analizi Firmaların hali hazırda dijital mecralardaki yerinin tespiti Sosyal medya hesaplarının ve Web sitelerinin performansının ölçülmesi E-ticaret kanallarında yer alan firmaların performansının değerlendirilmesi Firma Ziyaretleri (Online / Fiziki) Firmalara ilişkin yapılan dijital varlık analizinin ardından her firmada durum tespiti yapılması ve firmaların hedefleri doğrultusunda ihtiyaçları belirlenecektir. Firmalar ihtiyaçlarına ve pazarlarına göre dijital tanıtım ve pazarlama alanında yatırım yapması gereken başlıklar belirlenecektir. Stratejik Aksiyon Planlarının Hazırlanması Firma ziyaretlerinde belirlenen başlıklar uzun dönemli stratejik aksiyon planları olarak hazırlanacaktır. Raporlar firmalar için dijital tanıtım ve pazarlama alanında yol haritası niteliği taşıyacaktır. Proje Kapsamındaki Ücretsiz Hizmetler Kitlesel eğitimler, birebir firma ziyaretleri / mülakatlar, temel ihtiyaç analizi, temel yol haritası / öneriler komite ekibinin müsaitliğine göre randevu ile online / fiziki olarak ücretsiz yapılacaktır. Hizmet Sağlayıcı Firma Seçimi ve Ücretli Hizmetler Firma bazında detaylı analiz ve aksiyon planı hazırlama ve fiili danışmanlık/hizmet için üye firma ister kendi tercih edeceği bir hizmet sağlayıcıdan, isterse de komitemizin önereceği firmalardan uygun gördüğü birinden komitenin gözetiminde ücretli hizmet alabilecektir.
Web sitemiz deneyiminizi geliştirmek için çerez bilgilerini kullanır.