İhracat Odaklı Dijital Pazarlama

İhracat Odaklı Dijital Pazarlama
Günümüz şartlarında pazarlamanın dijital alana doğru kayması, firmaların dijital mecralarda tanıtım ve pazarlama stratejisini iyi oluşturması gerekliliğini kaçınılmaz hale getirmiştir.
Global rekabet içerisinde firmaların kendi kapasitelerini ve taşıdıkları potansiyeli müşterilerine ve hedef kitlelerine en doğru şekilde yansıtabilmeleri için dijital varlıklarının değerlendirilmesi, yeni dijital varlıklar edinmeleri için ihtiyaç duydukları yol haritasına sahip olmaları büyük önem taşımaktadır.
İhracatı ve dijital pazarlamayı tabana yaymak, içselleştirmek, donanım-kas haline getirmek, dijital pazarlama danışman komitesi ve profesyonel destek ekibi ile projeler, ihtiyaçlar, vizyonlar teknik ve fiili olarak hayata geçirilmesi mümkündür.
Firmaların genel ihtiyacı olarak öne çıkan bu konuda öncelikle ihracat ve dijital pazarlama genel seviye tespiti, üye bazında check-up ile ihtiyaçlarının belirlenmesi, kümelenme / yoğunluk haritası ve hedefleri doğrultusunda aksiyon planlarının oluşturulması amaçlanmaktadır.
Proje kapsamında yer alan faaliyetler; Talep Toplama, İhtiyaç Analizi, Firma Görüşmeleri (Online / Fiziki), Ücretli ve Ücretsiz Hizmet, Eğitim ve Danışmanlık , Stratejik Aksiyon Planlarının Hazırlanması ve Sunulması
Talep Formu