Seminerin Amacı

İşletme sahipleri ve yöneticilerinin gelişen dijital dünyadaki fırsatları anlamalarına yardımcı olmaktır. Bu çerçevede dijitalleşen ticareti, dijital dünyanın pazarlama ve reklam araçlarını tanımak, bunları ticari fırsatlar, iş geliştirme ve markalaşma için nasıl kullanılabileceğine ilişkin bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.

Seminerin İçeriği

  • Türkiye’deki Online Kullanıcı Trendleri
  • Dijital Pazarlama ve Reklamcılık Gücünü Nereden Alıyor?
  • Dijital Pazarlama İle Hangi Stratejik Hedeflere Ulaşılabilir?
  • Dijital Pazarlama Temel Unsurları Nelerdir?
  • Dijital Pazarlama nasıl ölçülür?

Seminerin Hedef Kitlesi

  • Dijital dünyada iş kurma, markalaşma ve karlı büyüme hedefleyen girişimciler
  • Dijital pazarlama ve internet reklam hizmeti alan firma yöneticileri
  • İş geliştirme, satış ve pazarlama alanında çalışan yöneticiler/uzmanlar

Seminerin Yeri, Tarihi, Süresi

Seminer U ya da sınıf düzeni masa sisteminde toplantı salonu/konferans salonu

09 Nisan 2016 Cumartesi saat 09.30 – 12.30 arasında.

Sınırlı kontenjan, kaçırmayın!

İnovasyon Workshop & Atölyesi
İnovasyon Workshop & Atölyesi
30 September 2017 10:00
İstanbul
uygulamalı ve sertifikalı google adwords eğitimi
7 Ekim Uygulamalı Google Adwords Eğitimi
7 October 2017 10:00
İstanbul
image description
4-5 Haziran 2016 – Uygulamalı Google Adwords Eğitimi
4 June 2016 10:00
Lapis Han (Kartal - Soğanlık Metro Yanı)