Google Adwords Eğitimi: Potansiyel müşterilere ulaşmak için Adwords kampanyası oluşturma

Google Adwords reklamları, internette reklam vererek sizinle alakalı kullanıcılara ulaşarak, potansiyel müşterilerinizi bulup satış yapmanızı veya ürününüzü tanıtmanızı sağlar.

Bunun için;

  • Doğru kampanyaları seçip,
  • Etkili reklamlar oluşturup,
  • Doğru anahtar kelime ve/veya kitleyi seçip,
  • Reklamların gösterilmeye uygun olduğundan emin olup,
  • Reklam performans ve sonuçlarını izleyerek

hedefinize uygun stratejiler geliştirmelisiniz.

google_dijitalkampus

Pazarlama hedefinizi belirleyin…

google-adwords-işletme-hedefi-dijitalkampus

  • Reklamınızı görme
  • Web sitenizde satın alma
  • İşletmenize telefon etme
  • Web sitesini ziyaret etme
  • Web sitenizde işlem gerçekleştirme (form doldurma)
  • İşletmenizi ziyaret etme

Ulaşmak istediğiniz kitlenin coğrafi konumu sınırlı yada geniş olabilir!

Reklamın görünmesini istediğiniz coğrafi alanı seçebilirsiniz…

  • Belirli bir mahalleye gösterin.
  • Belirli bir şehirde, bölgede yada birden çok şehirde-bölgedeki hedefinize gösterin.
  • Bir ülkenin, bir veya daha çok il veya eyalet geneline gösterin.
  • Bir veya daha çok ülkenin tamamına gösterin.

Teklif ve bütçenizi belirleyin!

Google Adwords reklamı verirken, bir teklif stratejisi ve günlük bütçe belirleyin.

Google Adwords reklamları açık artırma sistemi ile çalışmaktadır. Bu sistemin kriterlerine göre, reklam verenlere puan atanır ve reklamlar bu puanlama sistemine göre sıralanır ve gösterilir.

google-adwords-teklif-verme-dijitalkampus

Unutmayın! Tek başına yüksek teklif vermek en üst sıralarda reklam çıkmanıza yeterli değildir. Google Adwords, akıllı bir servistir ve kullanıcılara en iyi/kaliteli reklamları gösterme prensibi ile çalışır!

Günlük bütçenizi siz belirlersiniz ve kampanyanızın sonunda ne kadar ödeme yapacağınızdan emin olursunuz!